قاصدک
درباره وبلاگ

صحرای عشقم را با اشک دیده آبیاری کردم به امید سرسبزی،اما . . .
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جایی برایه همه ... و آدرس asal-love68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 2429
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

 

جایی برایه همه ...
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : asal       

قاصدک

 

 

قاصدک غم دارم

غم آوارگی و دربدری غم تنهایی و خونین جگری

قاصدک وای به من ! همه از خویش مرا می‌رانند

همه دیوانه و دیوانه‌ترم می‌خوانند

مادر من غم‌هاست مهد و گهواره‌ی من ماتم‌هاست

قاصدک دریابم ! روحم عصیان‌زده و طوفانی است

آسمان نگهم بارانی است

قاصدک غم دارم ! غم به اندازه‌ی سنگینی عالم دارم

قاصدک دیگر از این پس منم و تنهایی

و به تنهایی خود در هوسی عیسایی

و به عیسایی خود منتظر معجزه‌ای غوغایی

قاصدک حال گریزش دارم می‌گریزم به جهانی که در آن مستی نیست

پستی و مستی و بدمستی نیست

می‌گریزم به جهانی که مرا ناپیداست

شاید آن نیز فقط یک رویاست ..



نظرات شما عزیزان:

hedy
ساعت21:52---27 دی 1390
سلام عسل جون مطلب گناهتو خیلی دوست داشتم مرسی

بانوي عشق
ساعت14:26---27 دی 1390
وب شما هم بسيارزيبا ست
ممنونم كه سر زدي لينكت كردم
من رو با عنوان نگاه خيس لينك كن
ممنونم



اشکان <دوستانه>
ساعت0:33---27 دی 1390
salam aziz mer c az lotfet ke link kardi vali azizam fekr mikonam dorost link nashodam! akhe ro linke khodam to webloget ke kilik kardam in peygham,baram omad 404 Not Found
lotf koni bar resi koni mamnoon misham.manam linket kardam,age dost dashti id messengeret ro ham baram bezar.mamnoon bazam be web loget miam be web logam bia khosh hal misham. bye ta hi azizam


سورنا
ساعت20:08---26 دی 1390
سلام عزیز.ممنون سرزدی.وب توهم قشنگه...بای تاهای

حسن
ساعت16:00---26 دی 1390
من با عنوان وبلاگت لینکت کردم تو هم منو با اسم دنیای کامپیوتر لینک کن.

سوزان
ساعت15:52---26 دی 1390
سلام
تشکر که گلی در این روزگار هدیه نمودی !!!
موفق باشی و ادامه دهنده این راه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: